Ik was te laat voor mijn afspraak door een ongeluk op de Slinge
De medewerkster liet me toch onder de bank al was t maar 2 minuten korter. Terwijl de bank de hele dag vol stond gepland hier was k erg blij mee.
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Meriel•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super aardige collega’s en heel fijn dat ze de cube+ hebben!
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Nazanin•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve vrouw die daar werkt, geeft goed advies en wat k nog veel belangrijker vind is dat ze gezellig zijn! Een praatje met je maken en naar je luisteren. Top
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke salon je wordt er vriendelijk geholpen en het is een heerlijke bank ! Echt een aanrader