Vriendelijk geholpen. En lekker 20 min onder de bank gelegen
Behandeling door iSun (Cabine 1)•Zonnebank
Tamara•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke zonnebanken en vriendelijk personeel
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Meriel•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super! Ook goed geholpen vriendelijk personeel en alles goed verzorgd en fris al met al een top salon !
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Bijj binnenkomst heb je al het gevoel dat je hier even niets hoeft, als allleen geniten van je zonnebanksessie. Eigenares en dochter zijn supervriendelijk
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Sjanie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vind het personeel aardig wordt goed geholpen en zijn fijne banken