Fijne zonnebanken, vriendelijk personeel en altijd keurig schoon!
Behandeling door Iforce+ (cabine 3)•Zonnebank
Ilse•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne service! Heel hygiënisch
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een wat kleinere salon als gewend, maar daarom zeker niet minder! Super vriendelijke medewerkers die tijd voor je nemen en uitleg geven indien nodig. Schone banken en nazorg producten, erg fijn. Al om al leuke zaak!
Behandeling door Iforce+ (cabine 3)•Zonnebank
Jessie•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon vriendelijke eigenaresse. Leuke actie.
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Anja•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon leuke acties vriendelijke eigenaars. Kom er zeker weer.