Eerste keer. Goed geïnformeerd en geholpen. Had al goed resultaat na één keer.
Behandeling door ColorVision (cabine 6)•Zonnebank
Michela•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super !
Behandeling door iSun (Cabine 1)•Zonnebank
Suzanne•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon leuke actie vriendelijke eigenaresse.
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Anja•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erge schone zonnebank met hele aardige mensen. Een aanrader!!
Behandeling door Iforce+ (cabine 3)•Zonnebank
Anja•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geadviseerd,was al lang door Corona niet geweest
Ook wat betreft huid product wat Kihei beste kon gebruiken
Helemaal top
Zowel Spijkenisse als Barendrecht 👍👍