Goede salon met uitstekende hygiëne. Vriendelijk personeel.
Behandeling door ColorVision (cabine 6)•Zonnebank
Mark•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd heerlijk om bij jullie in de salon te komen
Zonnebank
Franciska Klomps•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door Iforce+ (cabine 3)•Zonnebank
Y•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima! Aardig personeel
Behandeling door iSwing (Cabine 5)•Zonnebank
Inga•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De bank was absoluut niet goed schoon zelfs onder het kussen zichtbare aanslag en je voelde het ook. Ook d'r lampen zijn niet meer zo goed als ze waren ik ben amper verkleurd in tegenstelling tot een andere zonnestudio waar ik laatst ben geweest. Erg jammer.