schone en nette zonnestudio. Vriendelijk personeel en prina advies.
Behandeling door JEWEL (cabine 4)•Zonnebank
Jesse•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
super vriendelijk en hygiënisch! dit wordt mijn vaste plekje:)
Behandeling door ICUBE ( cabine 2)•Zonnebank
Yasmine•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
super vriendelijke team. 1 voor 1 denken ze met mij mee over welk cremetje ik moet gebruiken. daarnaast vind ik de icube super fijn en schoon! top bezig!
Behandeling door ICUBE ( cabine 2)•Zonnebank
Yasmine•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
the best
Behandeling door ICUBE ( cabine 2)•Zonnebank
ron•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd ging de reservering makkelijk en werd ik gelijk vriendelijk geholpen!