Salon is klein maar fijn en absoluut schoon. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Enige minpuntje tot nu toe - wilde laatst een verkoelende spray tijdens het zonnen maar ondanks herhaaldelijk drukken er kwam niets. Kennelijk was de watertank/toevoer die ochtend niet gecontroleerd. Heb dit gemeld en er zou naar gekeken worden.
Behandeling door Ibed 1500 ( cabine 1)•Zonnebank
Tone Lill•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De salon is klein maar fijn en absoluut schoon. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Enige minpuntje tot nu toe - toen ik laatst een verkoelende spray wilde tijdens het zonnen kwam er niets - kennelijk was de watertank/toevoer niet gecontroleerd die ochtend.
Behandeling door IFORCE 1300 (cabine3)•Zonnebank
Tone Lill•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al jaren. Altijd schoon en fijne medewerkers met goed advies
Behandeling door IFORCE (cabine9)•Zonnebank
Yvette•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig!
Behandeling door ICUBE ( cabine 2)•Zonnebank
Chantal•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Netjes en schoon en deskundig personeel. Personeel is ook heel vriendelijk