heerlijk genoten van de zonnebank, lekker warm in deze koude dagen. Weer heerlijk een tintje op mijn snoet. Ook staan er altijd hele leuke, lieve meiden daar te werken en helpen je graag!
Behandeling door ICUBE ( cabine 2)•Zonnebank
Demi•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
In deze salon kom ik al heel wat jaren. Momenteel zijn er wat nieuwe medewerkers bijgekomen en is het verloop van komen en gaan erg groot. Dit vind ik een beetje jammer maar voor de rest een uitstekende service en er hangt een goede sfeer.
Behandeling door Ibed 1500 ( cabine 1)•Zonnebank
Jacqueline•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De medewerkster verwelkomde me zeer vriendelijk en gaf me een deskundige uitleg over hoe de zonnebank werkt, tevens heeft ze mij uitleg gegeven over de diverse soorten bronsers die ze hebben, ze nam echt de tijd voor me.
Bedankt, en tot de volgende keer.