Fijne zeer schone vestiging.
Personee is vriendelijk en adviseren je goed.
Er is een gezellige sfeer.
Ik heb een vestiging in mijn eigen woonplaats maar ik ga altijd naar buikslotermeerplein! 👍
Behandeling door ICUBE ( cabine 2)•Zonnebank
Cindy•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Very nice people working there and hygiene is on top.
Behandeling door JEWEL (cabine 4)•Zonnebank
Julian•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Very kind, professional and clean space
Behandeling door IFORCE 1300 (cabine3)•Zonnebank
Angela•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer lieve en behulpzame medewerker legde alles zeer duidelijk uit.
Nadat ik uit de cabine kwam was ze zeer geïnteresseerd hoe ik
het vond. Kortom Ik kom graag nog een keer.
Behandeling door IFORCE (cabine9)•Zonnebank
Natas•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
super salon, vriendelijk en vakkundig personeel. hangt altijd een relaxte sfeer.