It was my first experience with sunbeds and they explained everything in details. Firstly, my skin was analyzed and appropriate sunbeads were suggested. I will repeat my sessions and then I can say about overall experience.
Behandeling door JEWEL (cabine 4)•Zonnebank
Lala•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijk en prima zonnen!
Behandeling door IFORCE 1300 (cabine3)•Zonnebank
Judith•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al jaren… Hele fijne salon met professionele en altijd vriendelijke medewerkers. Schoon en voorzien van vele handige extras zoals water, haarspray/gel en producten voor het reinigen en verzorgen van je huid. Toppers!
Behandeling door Ergoline 1400 (Cabine 5)•Zonnebank