Zeer fijne zonnebank , wordt altijd netjes geholpen door de medewerkers.kom er regelmatig
Behandeling door ICUBE ( cabine 2)•Zonnebank
Sylvia•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima vestiging! Snel en aardig geholpen. Hoef nooit te wachten
Behandeling door Ibed 1500 ( cabine 1)•Zonnebank
Emilie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Lekker kleurtje weer en fijn dat je zelf alles in kan stellen qua sterkte van de "straling" voor het gezicht, of je de schouderbruiner aan wil hebben en lichaamskoeling aan/uit, enz.
Behandeling door ICUBE ( cabine 2)•Zonnebank
Euphemia•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ga er altijd met plezier naar toe leuk personeel goede cabines en heel schoon
Behandeling door IFORCE 1300 (cabine3)•Zonnebank
Annie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede zonnebanken vriendelijk personeel! Een aanrader