Heerlijke studio met vriendelijke en ervaren werknemers
Behandeling door ICUBE ( cabine 2)•Zonnebank
Debby•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het personeel is vriendelijk bij binnenkomst!
Ik kom hier al jaren; ik voel me op mijn gemak, de hygiëne is uitstekend en de zonnebanken functioneren altijd! Je kan een drankje nemen als je even moet wachten.
Behandeling door IFORCE 1300 (cabine3)•Zonnebank
Thea•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
kom alleen maar hier zonnen, super personeel en bedrijfsleider !! altijd vriendelijk eigenlijk helemaal geen op of aanmerkingen. gewoon top!!!
Behandeling door ICUBE ( cabine 2)•Zonnebank
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon aardige medewerkers je voelt je op je gemak en welkom