Netjes geholpen, even moeten wachten maar goed geadviseerd en vriendelijk te woord gestaan.
Behandeling door ICUBE ( cabine 2)•Zonnebank
Gendrick•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goeie apparatuur, fijne mensen, lekker momentje voor jezelf ☺️!
Behandeling door ICUBE ( cabine 2)•Zonnebank
Barbara•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super leuke meid die daar werkt! Ruikt fris en schoon.
Behandeling door ICUBE ( cabine 2)•Zonnebank
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke zonnebank
Behandeling door ICUBE ( cabine 2)•Zonnebank
Alida•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heerlijk. Alleen jammer dat er zo weinig water uit komt. Ze gingen er naar kijken dus hopelijk de volgende x beter. Verder was het zalig relax.