Fijne zonnebank, prettige medewerker en alles ziet er verzorgd en schoon uit
Behandeling door IFORCE 1300 (cabine3)•Zonnebank
Jo•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn ontvangst, super zonnebank.
Heerlijk bp”vakantiegevoel”
Behandeling door ICUBE ( cabine 2)•Zonnebank
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Bluetooth connectie mogelijkheid in de zonnebank zou top zijn
Behandeling door ICUBE ( cabine 2)•Zonnebank
Richard•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeker een aanrader om nog een keer langs te komen hele lieve, geduldig en vrolijk personeel!
Dit was mijn eerste bezoek aan de zonnebank, en het was ook gelijk een juiste indruk bij sunday’s.