Sommige cabine de lampen vervangen, want je merkt het meteen, je krijgt veel sneller een kleur!😉 voor de rest is alles top!!🥰
Behandeling door JEWEL (cabine 4)•Zonnebank
Arzu•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Sundays... voor mij een geweldige zonstudio, schoon en vriendelijk personeel
Zonnebank
Marijke•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Topp
Behandeling door ICUBE ( cabine 2)•Zonnebank
Donny•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima banken en heel vriendelijk, professioneel personeel. Je kunt ook online boeken, zodat je niet hoeft te wachten. De ruimte is hygiënisch en de sfeer rustig.
Behandeling door JEWEL (cabine 4)•Zonnebank
Rita•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geen opmerkingen, elke keer weer een heerlijke beleving