Heerlijk 20 minuten wegdromen, geweldige zaak en top personeel! Een aanrader!
Behandeling door IFORCE 1300 (cabine3)•Zonnebank
Jacqueline•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel, netjes en verzorgde salon
Behandeling door JEWEL (cabine 8)•Zonnebank
Pauline•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon fijne lieve mensen. Die vragen hoe het met je gaat? De banken zijn prima. Zeer tevreden
Behandeling door Ibed 1500 ( cabine 1)•Zonnebank
Hilda•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service en super schoon. Cabine is voorzien van diverse producten wat uiteraard erg fijn is! Vergeleken andere zon studio’s, is het zeker weten een aanrader!