Ga hier al jaren graag heen. Vriendelijk personeel, mijn zonnebrand flesje wordt bewaard en alles is schoon.
Behandeling door Ibed 1500 ( cabine 1)•Zonnebank
Sarah•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is daar schoon, ik word goed bruin. Zeer vriendelijk personeel, er wordt wel gevraagd of je een creme wilt gebruiken maar er word je niets aangesmeerd. Ik voel mij daar welkom als ik binnen kom. Je kan een kopje thee pakken of water. En niet onbelangrijk, het is schoon.
Behandeling door Ibed 1500 ( cabine 1)•Zonnebank
Anita•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben altijd zeer tevreden
Behandeling door Ibed 1500 ( cabine 1)•Zonnebank
anita•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Niet gereserveerd , het was rustig , ik kon meteen op zonnenbank waar ik eerder al op had gezond
Behandeling door Ibed 1500 ( cabine 1)•Zonnebank
Yolanda•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect, mooie en leuke meid met kennis van zaken!