Ik wist niet hoe heg controlepanel werkte waardoor km het vreselijk heet had
Behandeling door ICUBE ( cabine 2)•Zonnebank
Karin•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en vrolijk personeel. Altijd fijn om te komen.
Behandeling door ICUBE ( cabine 2)•Zonnebank
Borre•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De Icube is fijn omdat daar schouder-bruining lampen zijn, iets wat ik echt mis bij andere banken.
Ook de ergonomische vorm van de ligplaat is erg prettig!!
Behandeling door ICUBE ( cabine 2)•Zonnebank
Barbara•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne zonnestudio! Kom er altijd graag :-)