Top ervaring, schone zonnebank en super behulpzaam personeel
Behandeling door iForce+ (Cabine 8)•Zonnebank
CS•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Als je hier komt zonnen, kom je ontspannen weg,lief personeel
Behandeling door Cube + (Cabine 13)•Zonnebank
Erica•7 maanden geleden
Geverifieerde review
N.v.t.
Behandeling door Cube + (Cabine 13)•Zonnebank
Rodger•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik had een tijd gereserveerd en een aparte cabine. Dat ik aankwam moest ik nog 20 min wachten. Waar reserveer ik dan voor? Ik mocht onder de lightvision, want die bleek net zo sterk te zijn, maar wat een slap ding is dat zeg! 0 resultaat!! Jammer, want ben normaal gesproken wel tevreden.