Ik had de i-force. Het was een heerlijke zonnebank.
Behandeling door ColorVision I Force + (Cabine 2)•Zonnebank
Rene•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom er altijd met een blij gevoel vandaan
Zonnebank
Carla•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk uitrusten en bruin worden Ik vind de cube ook een fijne bank heb het idee dat het voor mij goed werkt als ik het afwissel met de light vision
Behandeling door Cube + (Cabine 13)•Zonnebank
Else•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De light vision vind ik een fijne zonnebank die goed is in te stellen zoals klimaat gezichtsbruining en ventilatie En ik ben fan van het beauty light
De hele sfeer bij sundays Delft vind ik heel fijn, vriendelijk personeel en goede hygiëne
Behandeling door Sunbay Lightvision (Cabine 6)•Zonnebank
Else•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk naar d muziek geluisterd tijdens de zonnebank