Mooie en schone salon prettig omgang met het personeel een aanrader
Zonnebank
Ruud•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goede service vriendelijk personeel
Behandeling door Sunbay Lightvision (Cabine 6)•Zonnebank
sandra•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een prima ervaring hier, maar de afgelopen 2 keer iets minder. Mevrouw was mijn reservering vergeten, vond kletsen belangrijker, 30 minuten moeten wachten en geen alternatief gekregen. Vind ik totaal niet netjes…
Behandeling door Sunbay Lightvision (Cabine 6)•Zonnebank
Anoniem•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super schone zonnebank centrum... zet vriendelijk personeel
Behandeling door iForce+ (Cabine 8)•Zonnebank
Tonnie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk ontspannen muziek geluisterd onder de zonnebank