Rustige en nette omgeving. Als je vroeg op de dag komt kun je vrijwel altijd gelijk naar een superschone cabine met veel prettige extra's zoals aftersuncreme, deodorant, scrubhanddoekje. Voor later op de dag is reserveren aan te bevelen. Dat gaat altijd goed en makkelijk. Verder vriendelijk personeel
Behandeling door Sunbay Lightvision (Cabine 6)•Zonnebank
Marianca•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Was top!
Behandeling door iBed 1300 (Cabine 4)•Zonnebank
Kim•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd niks te klagen.
Voel mij altijd welkom.
En er is een gezellige sfeer.
Behandeling door Cube+ (Cabine 1)•Zonnebank
Niki•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd tevreden en ontspannen naar buiten gegaan.
Behandeling door iForce+ (Cabine 3)•Zonnebank
Niki•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed bereikbaar, en je kan van te voren reserveren zodat je altijd weet of kan zonnen.
Behandeling door Sunbay Lightvision (Cabine 6)•Zonnebank