De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
1538 reviews

Reviews filteren

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Perfect
Toen ik thuiskwam bleek ik helemaal verbrand te zijn, terwijl ik onder de lichtste bank ging en in de zon verbrand ik nooit zo snel. Het is 3 dagen geweest en ik heb overal jeuk en heb echt spijt dat ik hier naartoe ben gegaan. Zeker geen aanrader.
Klantvriendelijk, gezellig, altijd een praatje, staan open voor feedback, lekkere koffie 😄
Ik ga graag naar deze zonnestudio. Altijd vriendelijk geholpen. En de cube is super.
Goede ervaring