De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
1538 reviews

Reviews filteren

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik word er altijd lief en attend ontvangen dat is super fijn lief personeel en schone zaak daar hou ik van al jaren tevreden 👍🏼Ga zo door 👍🏼
Heel goed!
Voor de Cube altijd even reserveren. Die is populair, anders zit je lang te wachten ;) Maar heerlijke bank, doet wat ie moet doen.
Fijne zonnebank, vriendelijk personeel
Altijd weer even relaxen , prettige sfeer en leuke meiden , kom er al jaren als tevreden klant 👍🏼