Het is altijd weer lekker om een half uurtje op een gegarandeerde zonvakantie te gaan! :-)
Behandeling door Cube+ (Cabine 3)
Steve•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
👍🙂
Behandeling door iForce+ (Cabine 5)
Veronique•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat gelijk opvalt is dat het personeel erg vriendelijk is. Wat ik ook erg prettig vond was dat er een scan werd gedaan en op basis daarvan gaf de medewerker een advies over de te gebruiken zonnebank en tijd. Hele fijne service!
Behandeling door iForce 1300 (Cabine 1)
Martijn•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Persoonlijk vind ik de I-forcebanken de fijnste die er zijn. Word er in ieder geval mooi bruin van en daar gaat het mij om!!
Behandeling door iForce+ (Cabine 6)
Caroliene•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd netjes en schoon.
Vriendelijke medewerksters.