Mijn eerste ervaring en direct een aanrader! Ik ben vriendelijk en vakkundig geholpen en het zonnen was heerlijk. Volgende afspraak staat alweer :)
Behandeling door iForce+ (Cabine 5)
ludmilla•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig! 🌞
Behandeling door iForce+ (Cabine 6)
Roza•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd een feestje om (weer) naar Sunday's Grote Beer te gaan. De dames zijn altijd vriendelijk en enorm service gericht. De salon is gezellig, koffie/thee en water beschikbaar zowel voor als na het genieten van de zonnebank. Alles keurig verzorgd en heel hygiënisch.