Behandeling door Fusion Spectra Ergoline (cab 4)•Zonnebank
Juliette•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️🔝
Behandeling door Cube+ (cabine 2)•Zonnebank
Kasia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Op het Haarlemmerplein word je altijd met een lach ontvangen, de mensen die je werken zijn super vriendelijk heel beleefd en alles is altijd onwijs goed schoon. Het voelt voor mij fijn om daarnaartoe te gaan. Ik voel me gezien. Ik voel me welkom en ze doen er alles aan om de salon zo mooi mogelijk te maken.
Behandeling door Fusion Spectra Ergoline (cab 4)•Zonnebank
peter witmondt•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Clean place, very effective sunbed.
Will go again soon