Prima ervaring gehad bij deze salon! Service was prima en banken waren schoon
Behandeling door Cube+ (Cabine 6)•Zonnebank
L•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke ervaring! Zonnebank was schoon, goed warm en makkelijk te bedienen. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Perfect voor een ontspannen momentje. Zeker voor herhaling vatbaar!
Behandeling door Cube+ (Cabine 6)•Zonnebank
Chakir•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne zonnebankstudio met vriendelijk personeel
Behandeling door iForce+ (Cabine 4)•Zonnebank
Joelle•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
als je 20min op vakantie kan dan is het bij Sundays