Fijne salon! Kom hier al jaren met veel tevredenheid.
Behandeling door iForce+ (Cabine 4)•Zonnebank
Astrid•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Oké zaak, sommige zonnebanken zijn al wat ouder. Er is veel verloop onder het personeel en sommige medewerkers lopen hard te telefoneren of hebben bekenden over de vloer om de tijd mee te verdrijven. Of dat de hygiëne ten goede komt…?
Behandeling door iSwing (Cabine 1)•Zonnebank
Leonie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
super tevreden
Behandeling door Cube+ (Cabine 6)•Zonnebank
Isabelle•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
zoals altijd prima, goed en vriendelijk geholpen. banken zijn altijd schoon dus helemaal fijn!