Ik ben altijd tevreden, het is een schone zaak en de service is fijn.
Behandeling door Cube+ (Cabine 6)•Zonnebank
Nathalie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Deze salon is dichtbij dus dat is handig. Vooral de medewerkers (zoals Carlos) zijn erg vriendelijk, ook de hygiene is prima en de zonnebank is goed. Al met al een mooi rustmoment! Minpunt is de inrichting die wel een upgrade kan gebruiken.
Behandeling door Cube+ (Cabine 6)•Zonnebank
HV•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk om hier even voor te bruinen voor je op vakantie gaat:) Personeel altijd even hartelijk en goede banken!
Behandeling door Cube+ (Cabine 6)•Zonnebank
Nienke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
🌞 top salon
Behandeling door Cube+ (Cabine 6)•Zonnebank
Anoniem•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Very nice place, people who work there are very nice and friendly. I do enjoy every time l go there.