The people who work there are pretty nice! So no bad word about that. The spray tan was not what I expected, I’be been a couple of this to an another Sundays for a spray tan and that was perfect but this one didn’t had the same results. It was way to light en the cabine is an old model I guess
Behandeling door Spray tan (Cabine 7)•Spray tan
Trijntje•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo in de winter even heerlijk vitamine D pakken. Dat kan hier echt heel goed. Dikke aanrader.
Behandeling door iForce+ (Cabine 4)•Zonnebank
Bart•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk!!!!
Behandeling door iSwing (Cabine 2)•Zonnebank
Hetty•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier vaker voor een sessie. Altijd schoon en het personeel is vriendelijk!