Het was voor mij de eerste keer een spraytan in een cabine. Ik werd erg vriendelijk geholpen en alles werd duidelijk uitgelegd, ik kom zeker nog een keer terug!
Behandeling door Spray tan (Cabine 7)•Spray tan
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Great experience. Helpful staff . Lovely studio .
Behandeling door iSun (Cabine 3)•Zonnebank
Greg Smith•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ziet er schoon uit geweldige mensen kom er graag.
Bedankt toppers