Al vaker een spraytan gedaan bij Sunday’s en toen naar alle tevredenheid.
Echter bleef dit keer het effect totaal uit. Geen enkel verschil. Helaas vertrok ik de ochtend na de tan naar het buitenland dus heb ik niks aan deze tan gehad. Zonde van het geld, want het is best prijzig
Behandeling door Spray tan (Cabine 7)•Spray tan
Laura•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I always go here for some light and warm. The staff is very friendly and welcoming.
Behandeling door iSun (Cabine 3)•Zonnebank
Orsi•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele goede adviezen en veel aandacht, top salon!
Behandeling door iSun (Cabine 3)•Zonnebank
Nynke•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Greeted by name, and in English (my first language) so lovely to be remembered and welcomed so warmly each time I visit.