ThanQ Youssra voor de behandeling, goeie uitleg.. en ik was echt gerustgesteld en op mijn gemak want was mijn 1e keer en ik vond het dood eng!
Groetjes Rachida
Behandeling door Spray tan (Cabine 7)•Spray tan
Rachida•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toppp!
Behandeling door iForce+ (Cabine 5)•Zonnebank
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel die goed alle vragen kon beantwoorden. Cabine was goed en schoon. Ik kom zeker terug!
Behandeling door iSwing (Cabine 2)•Zonnebank
Fay•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toppp!!
Behandeling door iForce+ (Cabine 4)•Zonnebank
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was voor mij de eerste keer dat ik naar de zonnebank ging, dus ik was nog lichtelijk onzeker. Gelukkig werd ik heel goed geholpen! Fijne zweer