Ik ben nu 2 keer geweest, de dames achter de balie zijn super vriendelijk, gastvrij en geven je de juiste informatie. Alles ziet er schoon uit. Ik ben erg tevreden :)
Behandeling door iSun (Cabine 3)•Zonnebank
Femke•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Alles top alleen zijn de banken inmiddels wel erg verouderd…
Behandeling door iSwing (Cabine 2)•Zonnebank
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een prettige ervaring. Vriendelijke en gastvrije medewerkster.