Was mijn eerste keer,heb de lichtste tint genomen en dat was goed.
Dat nadrogen urenlang vind ik nog wel n dingetje ,
en had beter handen en voeten moeten schoonmaken, zijn wat oranje nu.
Misschien over een tijdje nog eens ben wel lekker bruin.
Spray tan
R•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super friendly, clean and efficient
Spray tan
Emma•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Was de eerste keer voor spraytan. Ik weet niet of ik het vaker zal doen ik zag toch wel donkere plekken op me voeten en nagels