zeer vriendelijk personeel. Ze hebben de hygiëne zeer hoog in vaandel staan
Behandeling door iForce 1300 (Cabine 2)•Zonnebank
Martin•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top service. zeer vriendelijk personeel. zeer hygiënisch
Behandeling door iForce 1300 (Cabine 2)•Zonnebank
Martin•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon zeer fijn en deskundig personeel, die alles super schoon en gezellig houden! Je altijd helpen waar ze kunnen. Super uitleg als je voor de eerste keer komt, en vragen staat altijd vrij!
Behandeling door iForce+ (Cabine 6)•Zonnebank
Marina•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wat een aardige mensen, en hygiënisch
Kom er al jaren
Behandeling door iForce+ (Cabine 4)•Zonnebank
J•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Aardig, vriendelijk personeel , altijd goed geholpen .