Er wordt goed gekeken wat voor huid dat je hebt en dan wordt er gekeken welke cabine je kan en hoelang. Ook raden ze je aan om je in te smeren.Ze vertellen je ook hoe de zonnebank werkt.Het persoon is vriendelijk en je kunt ook nog gezellig een bakje koffie drinken.
Behandeling door Cube+ (Cabine 3)•Zonnebank
Simone•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd weer fijn om even te ontspannen op een gastvrije plek , waar de hygiëne top in orde is.
Behandeling door iForce 1300 (Cabine 1)•Zonnebank
Liesbeth•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Schoon en goede service!
Behandeling door Cube+ (Cabine 3)•Zonnebank
Linda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd fijn en gezellig professionele mensen
Behandeling door iForce+ (Cabine 7)•Zonnebank
Els•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Tis gewoon lekker ontspannen en je word er nog bruin van ook😁