Wordt altijd hartelijk ontvangen.
Heerlijk schoon en fris.
Behandeling door Cube+ (Cabine 3)•Zonnebank
Joke•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon,vriendelijk en behulpzaam personeel.De ruimtes worden goed schoongemaakt.Na het zonnebanken even wat water drinken of een lekkere bak koffie drinken aan de gezellige tafel.