het is een nette zonnestudio. ze zijn aardig en behulpzaam
Behandeling door iForce+ (Cabine 6)•Zonnebank
Mi•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne cabine zou nooit meer ergens anders willen
Behandeling door Cube+ (Cabine 3)•Zonnebank
De•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vriendelijke medewerkster en een zeer schone zonnestudio!
Behandeling door iForce 1300 (Cabine 1)•Zonnebank
Esther•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super fijne mensen en eerlijk over wat je het beste kunt gebruiken qua banken! En zijn altijd bereid mee te denken om je afspraak te verplaatsen indien nodig