De medewerkster heeft me goed geadviseerd qua huidverzorgingsproduct.
Behandeling door iForce 1300 (Cabine 1)•Zonnebank
Esther•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd schoon, goede adviezen en er werken alleen maar gezellige dames. Altijd goede ervaringen
Behandeling door iForce 1300 (Cabine 2)•Zonnebank
Ismérie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Voor de 1e keer hier onder de zonnebank geweest en direct in een warm bad. Super vriendelijke medewerkerster of ik hier al jaren geweest ben. Goed advies over de zonnebrandcrème en de Cube was mij bekent top ervaring. Tot de volgende keer :)
Behandeling door Cube+ (Cabine 3)•Zonnebank
Gerard•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
ze zijn erg vriendelijk, behulpzaam, schoon
Behandeling door iForce 1300 (Cabine 1)•Zonnebank
Mirella•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het is buiten dat het goed is voor mijn lichaam gewoon iedere keer een verwenmomentje !!!