super lieve meid die je gelijkt helpt en uitleg geeft super net en schoon allemaal
Behandeling door Cube+ (Cabine 3)•Zonnebank
Dewy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Gezellig en een heerlijke zonnebank en lekker tijd voor jezelf!
Behandeling door Cube+ (Cabine 3)•Zonnebank
Jeanne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
hele fijne salon met zeer vriendelijk personeel. Ik kom hier erg graag en al behoorlijk lang. nu weer een aantal afspraken in de planning staan om van de zomer niet camper het spookje te zijn.