Ik probeer elke week naar deze zonnebankstudio te gaan, het is zo schoon, personeel heel vriendelijk,tasje met je smeersels staan altijd klaar. De cube zonnebank is mijn favoriet, na 2x ben je echt goed verkleurd,
Behandeling door Cube+ (Cabine 3)•Zonnebank
Debbie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Met 1 woord TOP
Behandeling door iForce+ (Cabine 6)•Zonnebank
Marina•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd alles netjes schoon. Vriendelijke medewerkers goede service. Kortom ga ook heerlijk naar de zonnebank bij Sundays in krimpen aan den ijssel aanrader!