Super netjes schoon en alles netjes op tijd klaar.
Behandeling door Cube+ (Cabine 3)•Zonnebank
Jeroen•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke zaak en goed geholpen was de eerste keer zeer goed bevallen
Behandeling door iForce 1300 (Cabine 1)•Zonnebank
Pieter•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd lekker en gezellig daar ,alleen ze moeten wel goed kijken hoe ze de volgende sessie erin zetten ene keer krijg je wel email andere keer weer niet dus ook geen herinering dan .
Behandeling door Cube+ (Cabine 3)•Zonnebank
Jh•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne en prettige zonnebank. Medewerkers zijn top!