Goed bruin geworden maar daar is alles over gezegd. Zonnebank was kapot en het paneel vastgeplakt met tape. Medewerker was in een hurry en heb achteraf niet het y dat het goed was schoongemaakt toen ik er in ging. Jammer, ben betere ervaringen gewend op deze locatie.
Behandeling door iBed1300 (Cabine 1)•Zonnebank
Anoniem•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Clean and efficient. Nice beds and plenty of options of products to use
Behandeling door iBed1300 (Cabine 1)•Zonnebank
Alice•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kreeg een andere cabine dan gereserveerd, dat is geen probleem behalve dat die cabine wat defecten heeft. Er ging ook niet echt een welkome sfeer.
Behandeling door Jewel (Cabine 10)•Zonnebank
Vera•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het blijft jammer dat je niet je eigen muziek via Bluetooth kan afspelen
Behandeling door iForce+ (Cabine 9)•Zonnebank
Ruben•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve meiden in de salon die me hielpen. Helaas was de zonnebank zelf helemaal stuk en het aanknopje zat met tape vastgeplakt omdat hij anders uit de zonnebank viel. Bizar hoe je deze bank als salon nog kun gebruiken