Het is altijd weer een genoegen om de zonnebank te ervaren om te kunnen relaxen,dat je huid mooi getint wordt, speciaal voor de komende winter dat je er gezonder en mooier uitziet ,de warmte kunt genieten plus vitamine D .Je voelt je altijd verwelkomd door de vriendelijke medewerkers , de mogelijkheid voor thee of water te drinken tijdens het wachten of na het zonnebanken.De aanbiedingen die in je mail komen regelmatig zijn steeds een verassing.Ook na de zonnebank verzorging om je op te frissen
Behandeling door iForce+ (Cabine 8)•Zonnebank
Margarita•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik word er al jaren vriendelijk en goed geholpen.
Behandeling door iForce+ (Cabine 8)•Zonnebank
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon goed en schoon
Behandeling door iForce+ (Cabine 8)•Zonnebank
Mary•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne studio
Behandeling door iForce+ (Cabine 8)•Zonnebank
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat ik zo fijn is is de vriendelijke aangename sfeer bij Sunday’s Middenweg ,de medewerkers zijn zorgzaam en heten je van harte welkom.Er is ruimte om te wachten met koffie en thee .
De cabines zijn schoon en netjes en een uitgebreide voorraad tubes zonnecrèmes te koop.
Er wordt bijgehouden welke cabine het meest geschikt is voor je huid en van te voren is het mogelijk je huid te testen.
Na het zonnebaden heerlijk ontspannen weer op weg tot de volgende keer.