Altijd vriendelijke service en fijne/schone zonnebanken.
Behandeling door iBed1300 (Cabine 7)•Zonnebank
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles beviel heel goed, het feit dat je de medewerkers pauze hoort houden alsof je bij ze aan tafel zit. Dit zorgt wel voor iets minder ontspanning. Verder weer top!
Behandeling door iBed1300 (Cabine 7)•Zonnebank
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne en hygiënische zonnestudio. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk.