Sinds de overname is er iedere keer wat. De bank doet het niet, of het personeel komt te laat of er is helemaal niemand aanwezig Afgelopen zondag 10-3 stonden we weer met 5 man / vrouw om.12 u. voor dedeur.. niemand aanwezig,!!Hoe slecht! Ik heb dus niet eens onder de zonnebank gekund. Ik maak.mn tegoed op en daarna zoek ik een andere zonnebank.. Jullie zijn mij als.klant.echt kwijt na 10 jr.
Behandeling door Cube+ (Cabine 1)
Jolanda•2 maanden geleden
Lekkere studio
Behandeling door Cube+ (Cabine 1)
Jan•2 maanden geleden
Prima salon, alleen wel betaald parkeren helaas
Behandeling door Cube+ (Cabine 1)
Jan•3 maanden geleden
We hadden gereserveerd en kwamen speciaal hiervoor naar Noordwijk om voor een dichte deur te stranden. De dame die aanwezig was, deed van een afstand sorry met gebaren. Wij zeiden nog we hebben gereserveerd, maar het briefje aan de deur was duidelijk. Ze zijn vandaag gesloten! We vonden het zeer vreemd dat we wel konden reserveren en dat we niet te woord zijn gestaan. Slechte klantenservice