Sunday's Voorburg Reviews

Koningin Julianalaan 372 B, Voorburg

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
863 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
I had to have 2 spray tans to get a result on my skin. I have had in the past better spray tans quality feom the australian brand Vani-T. I advice Sunday’s to use vani-t products because the results are super and quality is superb compared to the ispray. First time ispray the color was not good almost no result. I had to go for a second round and i would like to thank Sunday’s for a second round kosteloos
Toon reactie salon...
Vriendelijk personeel effect van tanden bleken viel beetje tegen maar wellicht na 2e behandeling beter. Iets meer privacy had ik prettiger gevonden
Ik ben zeer enthousiast geworden door mijn dochter. Prachtig, wat een natuurlijk resultaat! Uiteindelijk ben ik zelf overstag gegaan en kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben! Prima ontvangen en uitleg top!
Keurig, schoon en vriendelijke mensen!
Allereerst: de salon heeft mijn ontevredenheid serieus genomen : ik mag terug komen voor 2e behandeling zonder extra kosten. Dat is een hele klantgerichte actie. Toch deel ik graag mijn mening om er voor te zorgen dat de kwaliteit in de toekomst beter wordt: 1. Ik werd geholpen door jongedame die het nog moest leren, vriendelijk maar onzeker. Gaf mij niet het gevoel dat ik in goede handen was bij een professional; ik vond het zelf spannend maar daar lag niet de nadruk. 2. De ruimte kan niet worden afgesloten. Je zit in een oncomfortabele houding: met een bit in. Ik hoef, net als dat ik onder de zonnebank ga, niet publiek gezien te worden. Als mensen naar het toilet gingen keken ze altijd even om het hoekje. 3. De senior in de zaak ging een sales gesprek aan met een andere klant. Deze dame had veel vragen. Ik ook. Daar ging het echter niet om. "Deze mevrouw kijkt even mee". Ongevraagd. "Ja kijk maar even, dan spuiten we hier gel in." Pas toen ik aangaf dat ik geen behoefte had om half Voorburg mee te laten kijken werd het sales gesprek op een andere plek voortgezet. 4. Het resultaat was minder sterk dan gehoopt. Omdat ik hier niet tevreden over was is aangeboden een tweede behandeling uit te voeren, een week nadien. Dit staat gepland. 5. Ik heb geen advies gekregen over welke voeding ik de rest van de dag mocht gebruiken: wel of geen gekleurde gerechten ? 6. De senior komt de junior helpen, maar trekt pas na enige tijd handschoenen aan. Met blote handen aan het bitje en de spuit. Kortom, een kritische klant die niet helemaal happy is met de behandeling. Mijn advies zou zijn: schoenmaker blijf bij je leest. Geef je klant het gevoel dat hij bij jou in handen is van een vakman.