Eigenaar was een hele gezellige man, voelde mij welkom, hij schonk een heerlijke cappuccino voor mij in, ondanks dat zijn personeel niet kwam opdagen, bleef hij super vriendelijk 👌
Behandeling door Fusion Spectra (cabine 3)•Zonnebank
Ellen•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd zeer gezellig om binnen te komen.
Even een praatje en er wordt acgteraf altijd even gevraagd of het is bevallen.
Zonnebank
Reny de Haan•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke en nette zonnebank, gewoon geen aanmerkingen.
Behandeling door Fusion Spectra (cabine 3)•Zonnebank
Diana Zwarts•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super dziewczyny
Behandeling door Lightvision (cabine 1)•Zonnebank
Daniel•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede zonnebank
Behandeling door Fusion Spectra (cabine 3)•Zonnebank